Toronto en de Niagara Falls - Reisverslag uit Toronto, Canada van Gert Cisca - WaarBenJij.nu Toronto en de Niagara Falls - Reisverslag uit Toronto, Canada van Gert Cisca - WaarBenJij.nu

Toronto en de Niagara Falls

Door: gertencisca

Blijf op de hoogte en volg Gert

04 Mei 2012 | Canada, Toronto

De temperatuur is nu naar 24gr en hoger geklommen, heerlijk dus. We zitten aan dat hele grote Lake Ontario en dat water is nog koud. Zodra de wind van "zee" komt is het mist, maar gelukkig is dat alleen 's morgens vroeg. Gisteren met een lijnbus naar de Niagara Falls gegaan. Schitterend weer. Met een boot "Maid of the mist" tot onder de falls gevaren en dus kletsnat geworden. Toch wel indrukwekkend. Op de terugweg reed een Indiaanse vrouw de bus, het was haar laatste rit van die dag (en naar mijn gevoel van haar EN ons leven!) Ze reed de snelweg op, direct naar de linker baan en zette de cruise control, volgens mijn TomTom, op 114 echte km. Ondanks gigantische onweersbuien, waarbij de regen zelfs door het dak van de bus op ons gutste, bleef ze 114 km doorkarren. Het leek Ghana wel! Ik was blij heelhuids in ons hotel terug te zijn.
Vandaag door de stad geslenterd. Wat een ongelofelijk ondergronds winkel netwerk (24 km!!) Hebben net heerlijk aan de icekoffie op een terrasje aan Lake Ontario gezeten.
Morgenavond vertrekken we met de trein naar Vancouver. Die rit duurt drie dagen en vier nachten. We komen dus woensdag 9 mei aan en tot die tijd zal er radiostilte zijn

• 05 Mei 2012 - 07:38

Lonneke:

Ha heit en mem!
    Wat mooi die watervallen!! Bijzonder dat jullie midden in bejing, euh chinatown zitten :) lekker van het weer!! Tis hier maar 10 graden vandaag! Heb een mooie hoed gekocht voor de authentieke koetsen tocht vandaag :) heel veel plezier! Hoop dat de trein een beetje relaxed is met niet teveel bochten op het spoor! Haha
    Liefs! Xxx

• 05 Mei 2012 - 07:43

Eugenie:

Wat n hoeveelheid water! Geniet daar en n beetje jaloers volg ik je.

• 05 Mei 2012 - 09:46

Chris10:

Kregen jullie geen regenponcho aan boord?? Daar hielden wij het droog door.De foto's zijn indrukwekkend. Veel plezier.

• 05 Mei 2012 - 10:06

Ellis:

Prachtige foto's zeg!

• 06 Mei 2012 - 00:01

Cisca:

We zijn op het station en hebben een VIP-behandeling in The Lounge.. kompleet met drinken en internet!
    Groetjes!
    Gertencisca

• 07 Mei 2012 - 19:05

Marianne:

Mooie fotos en een goed begin van jullie reis, zo te lezen.
    Bij ons vandaag in Essex voor het eerst in dagen geen regen en wat warmer gelukkig.

• 08 Mei 2012 - 09:15

Harry:

leuk om jullie verslag te lezen! mooie foto's, ook.

Geniet lekker!

(hoe bevalt het "Pensionada" zijn?)

hartelijke groet,

Hary